STAMTALVA / OM MIG / MERITER

Ras: Lagotto Romagnolo även kallad italiensk tryffelhund.
Jag är leverbrun med vit tass och bröst. Fina täta lockar som tas om hand på bästa sätt.

Far:
Vieni Qui Sole Dal Nord
Mor:
Rowntree Querica

Jag:
Rowtree Hilarius Elvis
Jag kallas Elvis och är född den 29 augusti 2010.

Farfar:
Foogel Sebastiano
Farmor:
Emi Della Meta Urense

Morfar:
Imperie´s Maxel-Maranello
Mormor:
Rowntree Favola

Barn:

Fem barn födda 2012-04-25 av Kennel Truffelnose

Meriter:
UTSTÄLLNING / SHOWS

2011-09-17 Exc junkl 2 junkk - SKK Högbo, Jönsson Eva
2012-08-31 VG ökl - SKK Högbo, Sörensen Bjarne



Kommande meriter...:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HILARIUS - Elvis

En blogg om mitt liv som hund! Jag är en Lagotto romagnolo och jag heter Hilarius, eller Elvis som matte och husse kallar mig. Välkommen!

RSS 2.0