Gästriklands kennelklubb, utställning.

Ja, nu är jag anmäld till min andra utställning. Den här är internationell och officiell, så nu får jag veta vad andra än matte och husse tycker om mig.
Jag ska först få höftröntga mig och få min ettårs-spruta, allt i sin ordning.

Jag tror att jag kommer att ha svårt att stå fint och gå fint inför domaren, jag har lixom ingen vana på det och matte och husse är dåliga på att öva det med mig. Jag blir lite uppspelt och vill mest vifta på svansen och pussa på alla... Jag tror att min barnmorska Ulla ( www.rowntree.biz ) får skämmas lite över mitt uppförande... Men jag vet att jag duger ändå, jag är älskad för den jag är, oavsett rosetter :)

Voff / ElvisHär har jag min älskling som numera är




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HILARIUS - Elvis

En blogg om mitt liv som hund! Jag är en Lagotto romagnolo och jag heter Hilarius, eller Elvis som matte och husse kallar mig. Välkommen!

RSS 2.0