Spöken!

Nu när jag börjar att närma mig min 1årsdag så börjar jag att tro på spöken. Dom brukar komma på natten.. och då måste jag skälla ut dem, ett par, tre gånger per natt brukar dom dyka upp.. Jag blir lite rädd och skäller, sen somnar jag om. Undrar hur länge det kommer att hålla i sig? Ibland ser jag spöken på andra ställen med, under ett papper på gatan, eller i en glasflaska. Underligt att jag inte sett dem tidigare.. Matte tycker inte att det är kul när jag skäller på natten, men hon ska vara glad för att det faktiskt är ända gången som jag skäller över huvudtaget, så det så!

Godis är gott...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HILARIUS - Elvis

En blogg om mitt liv som hund! Jag är en Lagotto romagnolo och jag heter Hilarius, eller Elvis som matte och husse kallar mig. Välkommen!

RSS 2.0